Etusivu > Asiakastuki > Ohjeet ja vinkit: Matkapuhelin > Puhelimen vaihto verkkokaupassa

Puhelimen vaihto verkkokaupassa

Ohjeet ja vinkit

Tällä sivulla kerrotaan, kuinka vaihdat puhelimesi uuteen verkkokaupassa. Kun määräaikaisen laitesopimuksen alkamisesta on kulunut vähintään 6 kk, voit tehdä uuden sopimuksen uudemmasta puhelimesta, vaikka vanhan puhelimen sopimuskautta olisi vielä jäljellä.

Sopimuskauden keston voit tarkistaa Omilla Sivuilla tai uuden puhelimen oston yhteydessä verkkokaupassa (ks. kuvalliset ohjeet alla).

Uusi sopimus astuu voimaan heti ja vanha vastaavasti päättyy. Voit valita uuden puhelimen maksettavaksi kerta- tai kuukausierissä riippumatta siitä, miten vanha puhelin oli sovittu maksettavaksi.

Jos olit valinnut vanhan puhelimen maksettavaksi kuukausierissä, laskutetaan jäljellä olevat kuukausimaksut (ilman puhe- ja tekstiviestipaketteja) kerralla pois seuraavalla matkapuhelinlaskullasi. Tämän jälkeen voit halutessasi purkaa vanhan puhelimen SIM-lukituksen.

Puhelimen vaihto uuteen verkkokaupassa

  1. Valitse haluamasi puhelin verkkokaupastamme.
    • Voit halutessasi päivittää myös liittymän puhe-, tekstiviesti- ja nettipaketin tilauksen yhteydessä.
  2. Syötä muutosta koskevan liittymän matkapuhelinnumero.
  3. Syötä vielä henkilötunnuksesi ja paina Jatka tilausta -painiketta.
Tämän jälkeen sinua pyydetään tunnistautumaan verkkopankkitunnuksilla. Tunnuksia käytetään henkilöllisyyden tunnistamiseen eikä tiliäsi veloiteta.


Seuraavalla sivulla näet tiedot nykyisestä puhelimestasi sekä puhelinsopimuksesi jäljellä olevat kuukausierät. Summa ei sisällä mahdollista kuluvan laskutuskauden kuukausierää, jonka maksut voit tarkistaa Omilta Sivuilta.

Katso myös




Ohjeet