Etusivu > Asiakastuki > Ohjeet ja vinkit: > Nettiyhteys hidastelee

Nettiyhteys hidastelee

Ohjeet ja vinkit

Vikapalvelu auttaa tilanteissa, joissa ongelman syy on Soneran palveluissa tai verkoissa. Tällöin kannattaa kuitenkin ensin tarkistaa, onko aiheesta lisätietoa häiriötiedotteissa. Tarkista myös laitteesi asetukset ja toimivuus, sillä useimmiten ongelma ja sen ratkaisu löytyvät sieltä.

Huolehdi seuraavista asioista mahdollisissa vikatilanteissa:

  1. Tarkista vika- ja häiriötiedotteet häiriötiedotteista.
  2. Käynnistä laitteet uudelleen sekä tarkista laitteiden kytkennät ja asetukset.
  3. Mikäli käytät yhteyttä langattomasti (WLAN), kokeile yhteyttä kytkemällä verkkokaapeli modeemin ja tietokoneen välille.
  4. Ota yhteyttä asiasta paikan päältä, mikäli mahdollista.



Jos liittymäsi hidastelee, voit yrittää paikantaa vian helposti ja nopeasti itsepalveluna seuraamalla palvelun ohjeita. Vianrajausautomaatilla voit sulkea itsepalveluna pois tietyt laajakaistaongelmat ja jättää tarvittaessa vikailmoituksen asiakaspalvelun asiantuntijoille jatkoselvitykseen.

Yleisimpiä ohjeita




Ohjeet